Frukostwebbinarium: Facebook och Instagram – Framtid & trender

Frukostwebbinarium: Facebook och Instagram – Framtid & trender

Simon Beyer prata om framtiden inom Facebook & Instagram. Du kommer få ta del av reflektioner, insikter och rekommendationer för att just din annonsering ska stärkas.

I samarbete med Marknadsföreningen Stockholm bjuds Marknadsföreningen Gotlands medlemmar in till detta digitala frukostwebbinarium som arrangeras av Marknadsföreningen Stockholm.

Facebook och Instagram – Framtid & Trender
– Ökad förståelse skapar nya möjligheter till anpassning, och därmed bättre resultat

Under detta webbinarium har vi bjudit in Simon Beyer, Chief Strategy Officer på Facebook-byrån Ingager för att prata om framtiden inom Facebook & Instagram där du kommer att utveckla din förståelse för olika trender på plattformarna. Du kommer få ta del av reflektioner, insikter och rekommendationer för att just din annonsering på Facebook och Instagram ska stärkas, nu och i framtiden.

Detta får du med dig:
Facebook och Instagrams kommande nyheter
Kopplingen mellan vårt utvecklade användarbeteende och Facebooks satsningar
Vilka format som blir stora under 2021
Olika strategier som kan stärka ert resultat

Föreläsare: Simon Beyer är Partner och Chief Strategy Officer på Facebookbyrån Ingager

* Webbinariumet är kostnadsfritt för MFG medlemmar där föreningen betalar 300 kr/medlem för deltagande. Viktigt! Om du inte kan delta avboka din medverkan så MFG slipper betala.
Gäster betalar 300 kr som faktureras till mailen efter eventet.

Dela på facebook
Dela på twitter
Dela på linkedin
Dela på email
Dela på print