Årets Marknadsförare?

Guldtackan delas ut till en lokal verksamhet som på ett inspirerande, målmedvetet och personligt sätt har nyttjat sina resurser för att bygga sitt eget och därmed Gotlands varumärke starkare.

Marknadsföreningen Gotland utser årligen Årets Marknadsförare som får ta emot den ärofyllda Guldtackan.

2020 års vinnare heter Hellströms Gin som får ta emot priset med motiveringen:

Hellströms Gin har på kort tid gjort sig ett namn bland starka konkurrenter. Med en smittande passion för smak och produkt blir även den mindre ginbevandrade intresserad av vad Hellströms har att erbjuda. Ett varumärke som redan fyllts av engagemang och hjärta för allt från årgångsbär till färdig produkt. Vi kommer med glädje att följa Hellströms Gins framfart”

Kriterier till priset

”Guldtackan” delas ut till en lokal verksamhet som på ett inspirerande, målmedvetet och personligt sätt har nyttjat sina resurser för att bygga sitt eget och därmed Gotlands varumärke starkare.

Hjälp oss att utse årets vinnare – maila ditt förslag till info@mfgotland.se

Hur vinnaren väljs ut

Juryn består av Marknadsföreningens styrelse som träffas i september för att summera de nomineringar som kommit in och noggrant välja ut de tre som bäst passar kriterierna för priset. Syftet med priset Årets marknadsförare är att uppmärksamma framgångsrikt marknadsföringsarbete som kan inspirera andra. Stor som liten kreativ insats kan belönas, som lett till framgång för vinnaren.

Se tidigare vinnare >

Dela på facebook
Dela på twitter
Dela på linkedin
Dela på email
Dela på print