Årets Marknadsförare?

Guldtackan delas ut till en lokal verksamhet som på ett inspirerande, målmedvetet och personligt sätt har nyttjat sina resurser för att bygga sitt eget och därmed Gotlands varumärke starkare.

Marknadsföreningen Gotland utser årligen Årets Marknadsförare som får ta emot den ärofyllda Guldtackan på Gotlands Företagardag.

2019 års vinnare blev Guteglass AB som fick ta emot priset med motiveringen:

Med gamla traditioner i samspel med aktiv och engagerad marknadsföring gör det vinnande företaget en iskall produkt till något hett och eftertraktat. En rak och tydlig kommunikation genomsyrar produkt, företag och varumärke och med ny design 2019 är nu hela profilen i välsmakande samklang.”

Kriterier till priset

”Guldtackan” delas ut till en lokal verksamhet som på ett inspirerande, målmedvetet och personligt sätt har nyttjat sina resurser för att bygga sitt eget och därmed Gotlands varumärke starkare.

Hjälp oss att utse årets vinnare – maila ditt förslag till info@mfgotland.se

Hur vinnaren väljs ut

Juryn består av Marknadsföreningens styrelse som träffas i september för att summera de nomineringar som kommit in och noggrant välja ut de tre som bäst passar kriterierna för priset. Syftet med priset Årets marknadsförare är att uppmärksamma framgångsrikt marknadsföringsarbete som kan inspirera andra. Stor som liten kreativ insats kan belönas, som lett till framgång för vinnaren.

Se tidigare vinnare >

Dela på facebook
Dela på twitter
Dela på linkedin
Dela på email
Dela på print