Frukostwebbinarium: Hur du skapar ett varumärke i världsklass

Frukostwebbinarium: Hur du skapar ett varumärke i världsklass

Tobias Lundqvist delar med sig av sina mest värdefulla lärdomar. Hur du skapar en berättelse som fångar kunders och jobbsökandes fantasi och hur du designar en produkt som förmedlar berättelsen.

I samarbete med Marknadsföreningen Minälv bjuds Marknadsföreningen Gotlands medlemmar in till detta digitala frukostevent som arrangeras av Marknadsföreningen Minälv. Anmäl dig till info@mfgotland.se, duka upp med frukost och låt dig inspireras!
Efter din anmälan får du mer information (dagen före eventet) med upplägg och länk.

Varumärkesbyggande och User Experience är fundamentalt för ett företags framgång. Trots detta, misslyckas så många bolag att skapa riktigt starka varumärken.

I denna föreläsning lär Tobias Lundqvist oss att briljera på området. Han går igenom byråns, Most Studios, mest värdefulla lärdomar. Som hur du skapar en berättelse som fångar kunders och jobbsökandes fantasi och hur du designar en produkt som effektivt förmedlar den berättelsen.

Tobias är en av Sveriges mest aktiva talare inom marknadsföring, branding och digital transformation och har tidigare jobbat med etablerade företag som Procter&Gamble, Adlibris, Klarna och Trustly. På Most Studios hjälper han idag företag som IKEA, PayPal och H&M Innovation.

* Webbinariumet är kostnadsfritt för MFG medlemmar där föreningen betalar 300 kr/medlem för deltagande. Viktigt! Om du inte kan delta avboka din medverkan så MFG slipper betala.
Gäster betalar 300 kr som faktureras till mailen efter eventet.

Dela på facebook
Dela på twitter
Dela på linkedin
Dela på email
Dela på print